Často kladené otázky a odpovědi

Časté otázky

MUSÍM SE PRO OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ ZAREGISTROVAT?
Samozřejmě Vás nebudeme k ničemu nutit, takže pro uskutečnění nákupu registrace nezbytná není. Stát se členem věrnostního programu Dkshop.cz s sebou však přináší mnoho výhod. Máte vždy přehled o nejnovějších slevách, bonusech a akčních nabídkách pro členy programu. Vaše předchozí objednávky se ukládají do historie a Vy tak nemusíte znovu hledat produkty, které si kupujete pravidelně. Registrace u nás navíc není závazná, můžete ji tedy kdykoliv bezplatně zrušit.

ZA JAK DLOUHO MI ZBOŽÍ DORAZÍ?

Dodací lhůta je obvykle do 3 - 7 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že zboží z naší nabídky není skladem, bude zřetelně označeno pojmem „není skladem“, resp. „vyprodáno“, „nedostupné“ – takové zboží nelze vložit do košíku a objednat. Termín dodání objednávky se odvíjí od dopravce a způsobu dopravy, které jste si zvolili. V potvrzovacím e-mailu, který po potvrzení nákupu dorazil na Vaši e-mailovou adresu uvádíme přibližné datum dodání. Dopravce má Vaše kontaktní údaje a ozve se s podrobnějšími informacemi, až se k Vám balíček bude blížit.

ZBOŽÍ MI STÁLE NEPŘIŠLO, CO TEĎ?

Zkontrolujte si Vaši e-mailovou schránku, dopravce Vám mohl zaslat dodatečné informace o termínu dodání, případně Vám zpráva mohla spadnout do spamové schránky. Pokud dopravce žádné informace neposkytl, kontaktujte náš zákaznický servis na: +420 725 433 335 a my situaci rychle vyřešíme.JE MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ?Zboží si můžete vyzvednout Na Harfě 712/7, Praha 9 Vysočany.Objednané zboží, které je na centrálním skladu, odesíláme na výdejní místo v den objednání. O přesném termínu vyzvednutí zboží budete vždy informováni e-mailem.

CHCI ZMĚNIT POTVRZENOU OBJEDNÁVKU, JAK MÁM POSTUPOVAT?

Měnit zadanou a potvrzenou objednávku lze pouze v případě volby dodání na dobírku. Kontaktujte nás telefonicky nejpozději do 30 minut od potvrzení objednávky a my provedeme požadované změny za Vás. Telefonní kontakt na zákaznickou linku je +420 725 433 335

JAK ZJISTÍM, ŽE PLATBA PROBĚHLA V POŘÁDKU?

Po dokončení objednávky posíláme na Vámi uvedenou adresu potvrzovací e-mail. V případě, že Vám e-mail nedorazil se nejdříve podívejte do spamové schránky a poté kontaktujte náš zákaznický servis na info@dkshop.cz, nebo +420 725 433 335

PŘIŠEL MI JINÝ, NEBO POŠKOZENÝ VÝROBEK.
Kontaktujte náš zákaznický servis na info@dkshop.cz, nebo +420 725 433 335 a my problém v co nejkratší době vyřešíme.

KDE SE MOHU INFORMOVAT O STAVU REKLAMACE?
Veškeré potřebné informace o stavu reklamace jsme Vám odeslali na e-mail, další dotazy rádi zodpovíme na zákaznické lince +420 725 433 335, případně na info@dkshop.cz.